Cumu serà u trasportu di spedizione in 2022?

Dopu avè patitu u forte aumentu di u trasportu di trasportu in u 2021, tutti si preoccupanu di cumu serà u trasportu in u 2022, perchè stu trasportu in crescita sustenibile hà fermatu assai cuntenituri in Cina.

thr (1)

Sicondu a tarifa di spedizione in settembre, ci hè un aumentu di 300% sopra à quellu di u periodu currispundenti di l'annu passatu, ancu s'è u trasportu hè cusì altu, i cuntenituri sò difficiuli di ottene unu.

thr (2)

Avà u Conovid-19 hè sempre in corso, chì significa chì u trasportu ùn scenderà micca bruscamente in i mesi dopu.Tuttavia, cù u cuntrollu di l'electricità in Cina da ottobre 2021, questu diminuirà assai a capacità di produzzione, riducendu cusì i bisogni di quantità di container.Dunque, hè stimatu chì u trasportu serà relativamente più stabile ch'è u 2021 senza grande aumentu o diminuzione.

In ogni casu, speremu sempre chì l'omu pò cuntrullà efficacemente u conovid-19 in un futuru vicinu, chì hè u puntu chjave per a ricuperazione di l'ecunumia glubale, in modu di diminuisce u trasportu cum'è prima, credemu chì u ghjornu vene prestu.


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021